sobota 20. září 2014

The One with the Grape Harvest 2014

Po dlouhých letech (jako rodilá ze Znojma nemusím vinobraní vidět každý rok) jsem pocítila nutkání brouzdat se městem se skleničkou vína/kelímkem burčáku, užívat si vůni všemožných pokrmů, žasnout nad průvodem krále Jana Lucemburského s krásnými kostými a vůbec si vychutnávat Znojmo plné lidí (ačkoliv kvůli deštivému počasí nebyla účast zrovna valná). Můj prvotní plán byl zachytit zejména průvod, ale díky lidem, kteří se přede mě museli nacpat, protože "oni už tam přece stáli dvě hodiny přede mnou", jsem to vzdala. 

Doufám, že se vám aspoň malé zachycení tohoto svátku vína, který se koná již od roku 1966 (s malou přestávkou), bude líbit a třeba se i vy příští rok vydáte slavit.


První dvě fotografie aneb správné nastavení fotoaparátu a následná zkouška. 
(A to jsem ještě nebyla opilá!)


Letos jsem byla čestným hostem a flaška burčáku v pozadí nemůže chybět.


Kolotoče již tradičně doprovázejí slavnosti vína.


Předchozí dvě fotografie "dvojité" znojemské věže jsem hrozně toužila udělat. Bohužel to není můj nápad. O prázdninách jsem četla přílohu MF Dnes Víkend, kde byl článek o Znojmě a i tato fotografie. Plánuji si jednu z nich zvětšit. 


Žádné komentáře:

Okomentovat