neděle 7. září 2014

The One with a Circuit in Pilsen

Měla jsem v plánu publikovat článek už 1. září, kdy jsem se chtěla fotografickým způsobem ohlédnout za srpnem. Ale 2. září jsem nuceně musela psát své poznatky o mezinárodním právu soukromém a jelikož jsem to pak dlouho rozdýchávala, k novému článku jsem se dostala až teď.

Poslední dobou trávím spoustu času v Plzni a ráda bych ji lépe poznala. Tenhle parádní okruh u vinického sídliště bych brala v Brně! Chlupáč by se mohl pořádně vyřádit a já bych se nemusela bát, že do něj vrazí auto. Na okruhu se nachází rozhledna Sylvánský vrch, telekomunikační věž vysoká 70 metrů postavená v roce 2001. Ve výšce 20 metrů je umístěna vyhlídková plošina, ze které je za 20 korun prý krásný výhled na široké okolí Plzně. Neměla jsem u sebe ani floka, takže se sem určitě ještě vrátím a výhled zdokumentuji. Musím poděkovat své úžasné průvodkyni Markétce (blog), za to, že mi tento okruh ukázala a provedla mě.




Žádné komentáře:

Okomentovat