sobota 11. července 2015

Summer Weekend I

Poslední víkend jsem si opravdu užila. Spousta jídla, pití, zmrzliny (!!!), vody a sluníčka (toho bylo ale až moc). V sobotu jsem nakoupila zásoby na celý víkend, protože v plánu bylo dvoudenní grilování a výroba koktejlů podle zajímavých receptů. Jelikož myslím téměř neustále také na potřeby svých čtyřnohých miláčků, rozhodla jsem se, že jim zpříjemním ony děsivě parné dny a koupila jsem (opravdu rozkošný) nafukovací bazének. Maminka jen tak poznamenala, že stejně nakonec v tom bazénku budu naložená já a budu v něm lovit hot dog jako Homer Simpson (poznámka pro mě: už mamince nepouštět Simpsony!).
V sobotu se na grilu rožnil pstruh a k němu jsme popíjeli Citrus Punch. Do něho podle originálního receptu patří sice gin, ale my jsme se spokojili s dobrým rumem. A v neděli vše pokračovalo...


Žádné komentáře:

Okomentovat