pátek 10. července 2015

Brunch in Skøg

Oslavu své "poslední" zkoušky (další čekají již v září.. hurá!) jsem měla opravdu stylovou. Brunch v tom největším hipsterském podniku, co znám. Skøg Urban Hub. To místo je takové magické. Když sedím uvnitř, připadám si tak nějak hipstersky a cool (což jinak vůbec nejsem). 
Společně se mnou tam byla jedna z mých drahých soulmate. A byla to vůbec její první návštěva tohoto úžasného podniku, takže jsem ráda, že jsem jí mohla dělat doprovod. Společný brunch se nám líbil, takže plánujeme pokračování brunchování po Brně. 
Odpoledne bylo nesnesitelné horko. Závistivě jsme pozorovaly malé děti, které netrápí ohrnuté nosy dospělých, když vlezou do kašny a užívají si chladivého osvěžení vody. Nakonec jsme se i my na pár minut vrátily do dětských let, a to v podobě houpaní na houpačkách. Zprvu jsem protestovala, ale pak už jsem si jen užívala lehkého vánku ve vlasech. Bála jsem se jedině toho, aby se mé kratké a hedvábné šaty v jednom nestřeženém okamžiku nevyrhnuly. 


Pár dní před brunchem, opravené prostranstvím a Janáčkovo divadlo.
(Musíme toho spolu prostě podnikat víc!)


Žádné komentáře:

Okomentovat